poniedziałek, 22 lutego 2016

Kraków


Kraków

Kraków.......Moje miejce, moje miejsce w którym się urodziłam i wychowałam to miejsce w, którym wciąż jestem i jeszcze przez najbliższe lata będę tu mieszkać lecz nic nie jest pewne, gdyż nie wiem jak życie się potoczy Mam wielkie zamiłowanie do miast oraz magicznych miejsc za granicą, ale nie zapominam o miejscu w którym się urodziłam, naprawdę moją słabością są podróże, ale zawsze będę wracać do moich starych kątów i przetartych szlaków.






   

- Nie traktuj mnie z góry.
- Trudno byłoby mi traktować ciebie z dołu. Jesteś za niska.

Cassandra Clare – Miasto Kości
 
 



 


 Gdyby istaniała taka choroba jak nieuleczalny literalizm,
 umarłabyś w dzieciństwie. 
Cassandra Clare – Miasto Kości








Świat nie jest instytucją zajmującą się spełnianiem życzeń.
John Green – Gwiazd naszych wina
 
 




  

-Powiedziałeś, że chcesz się przejść. Jaki spacer trwa sześć godzin?!
-Długi?
Cassandra Clare – Miasto Szkła
 
 







 Masz w sobie tyle uroku co zdechła dżdżownica 
Suzanne Collins– Igrzyska śmierci








To tylko nasza, a nie gwiazd naszych wina
John Green – Gwiazd naszych wina
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz